Ο αγοραστής έχει δικαίωμα, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος, να υπαναχωρήσει εγγράφως από την αγορά, με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου eshop@papatzikou.grμε την υποχρέωση να καλύψει το κόστος / δαπάνη επιστροφής του προϊόντος μέχρι το κατάστημα μας Ελ. Βενιζέλου 43 – Βέροια. Στην περίπτωση αυτή, η gallery μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του μηνύματός θα επιστρέψει στον αγοραστή τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο ίδιος στην υπαναχώρησή του. Για την έγκυρη υπαναχώρησή του αγοραστή θα πρέπει το προϊόν να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει υποστεί οποιαδήποτε ζημία ή φθορά. 

Η επιστροφή μπορεί να πραγματοποιηθεί στο κατάστημα  ΠΑΠΑΤΖΙΚΟΥ ΓΚΑΛΕΡΙ – Ελ. Βενιζέλου 43 – Βέροια – 19500 ή μέσω Courier 

Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν. 

Σε περίπτωση αλλαγής  προϊόντων σε έκπτωση ή προσφορά, αυτά αλλάζονται στην εκάστοτε τιμή έκπτωσης ή προσφοράς και πάντα νωρίτερα από τη λήξη των εκπτώσεων και των προσφορών και εντός του διαστήματος των 14 ημερών από την ημέρα της επιβεβαιωμένης παραλαβής της παραγγελίας εκ μέρους του αγοραστή. 

Εάν η επιστροφή οφείλεται σε δικό μας λάθος, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εμάς. 

Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μετά από έλεγχο του επιστρεφόμενου προϊόντος. 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ  ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 

Προσοχή: Σε περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο, παρακαλούμε να ενημερώσετε τη Γκαλερί  στο 2331 400998 & 6972913970 μέσα στις επόμενες 12 ώρες τηλεφωνικώς, ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση eshop@papatzikou.gr, αποστέλλοντας και σχετική φωτογραφία του προϊόντος, ώστε η εταιρεία μας να αναλάβει την ευθύνη. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί η επιστροφή. Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει το κατάστημα. Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία. Στο δέμα της επιστροφής θα πρέπει υποχρεωτικά να περιλαμβάνεται η απόδειξη αγοράς. Το κατάστημα δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής. 

Κατά τη διαδικασία επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί κατ’ επιλογή σας είτε πίστωση του λογαριασμού σας για νέα ή μελλοντική αγορά είτε επιστροφή χρημάτων προς εσάς.